• head_banner_01

Weidmuller prumove a cooperazione tecnica cù Eplan

 

I pruduttori di armadi di cuntrollu è switchgear anu affruntatu diverse sfide per un bellu pezzu.In più di una carenza cronica di prufessiunali furmati, unu deve ancu cunflittu cù e pressioni di u costu è di u tempu per a consegna è a prova, l'aspettative di i clienti per a flessibilità è a gestione di u cambiamentu, è mantenenu cù i settori di l'industria cum'è a neutralità climatica, a sustenibilità è l'ecunumia circulare novi esigenze. .In più, ci hè bisognu di scuntrà suluzioni sempre più persunalizati, spessu cù a pruduzzione in serie flexible.

Per parechji anni, Weidmuller sustene l'industria cù soluzioni mature è cuncetti di ingegneria innovatori, cum'è u configuratore Weidmuller WMC, per risponde à e diverse esigenze.Questa volta, diventendu parte di a reta di i partenarii Eplan, l'espansione di a cooperazione cù Eplan hà u scopu di ottene un scopu assai chjaru: per migliurà a qualità di e dati, espansione i moduli di dati, è ottene una fabricazione efficiente di l'armadiu di cuntrollu automatizatu.

Per ottene stu scopu, i dui partiti cooperanu cù u scopu di integrà e so interfacce rispettivi è i moduli di dati quantu pussibule.Dunque, i dui partiti anu righjuntu un partenariatu tecnicu in u 2022 è s'uniscenu à a reta di partenarii Eplan, chì hè stata annunziata à Hannover Messe uni pochi di ghjorni fà.

 

Weidmuller prumove a cooperazione tecnica cù Eplan

U portavoce di u cunsigliu di Weidmuller è u capu di a tecnulugia Volker Bibelhausen (a destra) è u CEO di Eplan Sebastian Seitz (a manca) aspettanuWeidmuller si unisce à a reta di partenarii Eplan per cooperà.A cullaburazione creerà sinergie d'innuvazione, sapè fà è sperienza per un più grande benefiziu per i clienti.

Tutti sò soddisfatti di sta cuuperazione: (da manca à diritta) Arnd Schepmann, Capu di a Divisione di Prodotti di l'Armadiu Elettricu di Weidmuller, Frank Polley, Capu di u Sviluppu di l'Affari di l'Armariu Elettricu di Weidmuller, Sebastian Seitz, CEO di Eplan, Volker Bibelhausen, portavoce di u cunsigliu di Weidmuller. di i direttori è u capu di a tecnulugia, Dieter Pesch, capu di R&D è a gestione di i prudutti in Eplan, u duttore Sebastian Durst, u capu di l'operazione di Weidmuller, è Vincent Vossel, u capu di u gruppu di sviluppu cummerciale di Weidmuller.

IMG_1964

Tempu di Post: 26-May-2023