• head_banner_01

Rising contr'à a tendenza, i switch industriali guadagnanu impulsu

L'annu passatu, affettatu da fattori incerti cum'è u novu coronavirus, a carenza di a catena di supply chain, è l'aumentu di i prezzi di a materia prima, tutti i stori di a vita anu affruntatu grandi sfide, ma l'equipaggiu di rete è u switch cintrali ùn anu micca assai impattu.Hè previstu chì u mercatu di switch mantene una crescita stabile per u tempu à vene
U cambiamentu industriale hè u core di l'interconnessione industriale.I switches, se sò spartuti secondu l'ambiente di travagliu, ponu esse divisi in switches à livellu di l'impresa è in switch industriali.U primu hè adupratu in ambienti di l'uffiziu cum'è l'imprese è e case, mentre chì l'ultimu hè principalmente adattatu per ambienti industriali cù ambienti relativamente duri.

nutizie

Attualmente, u più utilizatu in u mercatu hè u cambiamentu industriale, è in l'era di l'Internet di Tuttu, hè ancu chjamatu u core di l'interconnessione industriale, per quessa, quandu si parla di u cambiamentu, in generale si riferisce à u cambiamentu industriale. .
L'interruttori industriali sò un tipu speciale di interruttori, cumparatu cù i switch ordinarii.Sò generalmente adattati per ambienti di qualità industriale cù ambienti cumplessi è cambianti, cum'è a temperatura incontrollabile (senza aria condizionata, senza ombra), polveri pesanti, risicu di pioggia, cundizioni d'installazione rude è cattiva ambiente di alimentazione, etc.

nutizie

Vale a pena nutà chì in u scenariu di l'applicazione di u monitoraghju esterno, i switch industriali necessitanu ancu a funzione POE.Perchè l'interruttore industriale di monitoraghju esterno hà bisognu di un bolt esternu o di una camera di cupola, è l'ambiente hè limitatu, hè impussibile di installà una fonte di energia per queste camere.Per quessa, POE pò furnisce l'energia à a camera attraversu u cable di rete, chì risolve u prublema di l'alimentazione.Avà parechje cità utilizanu stu tipu di switch industriale cù alimentazione POE.
In quantu à u mercatu di l'applicazioni domestiche, l'energia elettrica è u transitu ferroviariu sò i campi d'applicazione chjave di i switch industriali.Sicondu i dati, anu cuntatu circa 70% di u mercatu domesticu.
Frà elli, l'industria di l'energia elettrica hè u campu d'applicazione più impurtante di i switch industriali.Cum'è l'industria cuntinueghja à cambià versu una direzzione di sviluppu intelligente, efficiente, affidabile è verde, l'investimentu currispundente continuarà à cresce.
L'industria di u trasportu hè a seconda più grande industria di l'applicazione di u cambiamentu industriale.Nta l'ultimi anni, cù l'aumentu cuntinuu di l'investimentu in l'alta velocità è u transitu ferroviariu urbanu, è ancu l'approfondimentu di l'intellettualizazione è a tecnulugia di l'informazioni in l'autostrada è altri campi di trasportu, u mercatu di switch industriali in l'industria di u trasportu hà mantinutu un sustinutu. crescita à alta velocità.

nutizie

In u futuru, cù l'avanzamentu cuntinuu di u prucessu d'automatizazione industriale è a prumuzione cuntinua di l'applicazioni di a tecnulugia Ethernet industriale, l'interruttore industriale usherà un più grande sviluppu.Da u puntu di vista tecnicu, a cumunicazione in tempu reale, a stabilità è a sicurità sò u focu di i prudutti di switch Ethernet industriale.Da a perspettiva di u produttu, multifunzione hè a direzzione di sviluppu di u switch Ethernet industriale.
Cù u sviluppu cuntinuu è a maturità di a tecnulugia di switch industriale, l'opportunità per i switches sploderanu di novu.Xiamen Tongkong, cum'è un agenti di interruttori industriali famosi naziunali è internaziunali, cum'è Hirschmann, MOXA, deve di sicuru capisce a tendenza di u sviluppu è preparanu in anticipu.


Tempu di Postu: Dec-23-2022