Quandu s'utilice per l'applicazioni di monitoraghju industriale, i sensori ponu registrà e cundizioni di l'ambienti. I segnali di sensori sò usati in u prucessu per seguità continuamente i cambiamenti in l'area chì hè monitorata. I signali digitali è analogichi ponu accade.
Weidmuller risponde à e sfide sempre crescente di l'automatizazione è offre un portafoglio di prudutti adattatu à i bisogni di gestione di i segnali di sensori in u processu di signali analogichi, include a serie ACT20C. ACT20X. ACT20P. ACT20M. MCZ. PicoPak .WAVE etc.
I prudutti di trasfurmazioni di signali analogichi ponu esse aduprati universalmente in cumminazione cù altri prudutti Weidmuller è in cumminazione trà l'altri. U so designu elettricu è meccanicu hè tali chì necessitanu solu sforzi minimi di cablaggio.
Tipi di abitazioni è metudi di cunnessione di filu adattati à l'applicazione rispettiva facilitanu l'usu universale in l'applicazioni di l'automatizazione industriale è di processu.
A linea di prudutti include e seguenti funzioni:
Trasformatori isolanti, isolatori di furnimentu è cunvertitori di signali per i segnali standard DC
Trasduttori di misurazione di temperatura per termometri a resistenza è termocoppie,
convertitori di frequenza,
trasduttori di misurazione di potenziometru,
trasduttori di misura a ponte (strain gauges)
amplificatori di viaghju è moduli per u monitoraghju di e variabili di prucessu elettriche è non-elettriche
Convertitori AD/DA
mostra
dispusitivi di calibrazione
I prudutti citati sò dispunibuli cum'è convertitori di signali puri / trasduttori d'isolazione, isolatori 2-way/3-way, isolatori di fornitura, isolatori passivi o cum'è amplificatori di viaghju.