Panoramica
U CPU cù una memoria di prugramma media à grande è strutture quantità per l'usu opzionale di l'arnesi di ingegneria SIMATIC
Alta putenza di trasfurmazioni in aritmetica binaria è in virgola flottante
Adupratu cum'è controller centrale in linee di produzzione cù I/O centrale è distribuitu
Interfaccia master/slave PROFIBUS DP
Per una espansione I/O completa
Per a cunfigurazione di strutture I/O distribuite
Modu isochronu nantu à PROFIBUS
SIMATIC Micro Memory Card necessaria per u funziunamentu di CPU.
Applicazione
A CPU 315-2 DP hè una CPU cù una memoria di prugramma media à grande è interfaccia PROFIBUS DP master/slave. Hè utilizatu in i pianti chì cuntenenu strutture d'automatizazione distribuite in più di un I / O centralizatu.
Hè spessu usatu cum'è u maestru standard PROFIBUS DP in SIMATIC S7-300. U CPU pò ancu esse usatu cum'è intelligenza distribuita (DP slave).
Per via di e so strutture di quantità, sò ideali per l'usu di strumenti di ingegneria SIMATIC, per esempiu:
Programmazione cù SCL
Programmazione di i passi di u travagliu cù S7-GRAPH
Inoltre, u CPU hè una piattaforma ideale per i travaglii tecnologichi simplici implementati da u software, per esempiu:
U cuntrollu di u muvimentu cù Easy Motion Control
Risoluzione di compiti di cuntrollu in ciclu chjusu cù blocchi STEP 7 o software di runtime di cuntrollu PID standard/modulare
SIMATIC S7-PDIAG pò ottene un diagnosticu di prucessu rinfurzatu.
Disegnu
La CPU 315-2 DP è dotata di:
microprocessore;
u processatore ottene un tempu di processazione di circa 50 ns per istruzzioni binaria è 0,45 µs per operazione in virgula flottante.
256 KB di memoria di travagliu (currisponde à circa 85 K instructions);
a memoria di travagliu estensiva per e sezioni di u prugramma pertinenti à l'esekzione offre spaziu abbastanza per i prugrammi d'utilizatori. SIMATIC Micro Memory Cards (8 MB max.) cum'è memoria di carica per u prugramma permettenu ancu di salvà u prughjettu in a CPU (cumpletu cù simboli è cumenti) è ponu esse aduprati per l'archiviazione di dati è a gestione di ricette.
capacità di espansione flessibile;
max. 32 moduli (configurazione à 4 livelli)
interfaccia multipuntu MPI;
l'interfaccia MPI integrata pò stabilisce quant'è 16 cunnessione simultaneamente à S7-300/400 o cunnessione à i dispositi di prugrammazione, PC, OP. Di sti cunnessione, unu hè sempre riservatu per i dispositi di prugrammazione è un altru per OP. L'MPI permette di creà una reta simplice cù un massimu di 16 CPU via "comunicazione di dati globale".
Interfaccia PROFIBUS DP:
U CPU 315-2 DP cù l'interfaccia master/slave PROFIBUS DP permette una cunfigurazione d'automatizazione distribuita chì offre alta velocità è facilità d'utilizazione. Da u puntu di vista di l'utilizatori, l'I/O distribuiti sò trattati cum'è l'I/O cintrali (configurazione identica, indirizzamentu è prugrammazione).
U standard PROFIBUS DP V1 hè supportatu in tuttu. Questu aumenta a capacità di diagnostica è parametrizzazione di i slave standard DP V1.
Funzione
prutezzione di password;
un cuncettu di password prutege u prugramma d'utilizatore da l'accessu micca autorizatu.
criptu di bloccu;
e funzioni (FC) è i blocchi di funzione (FB) ponu esse almacenati in a CPU in forma criptata per mezu di S7-Block Privacy per prutege u sapè fà di l'applicazione.
buffer di diagnostichi;
l'ultimi 500 errori è l'eventi di interruzzione sò almacenati in un buffer per scopi di diagnosticu, di quale 100 sò almacenati in modu retentivu.
Backup di dati senza mantenimentu;
u CPU salva automaticamente tutte e dati (finu à 128 KB) in casu di fallimentu di l'energia per chì i dati sò dispunibuli di novu invariati quandu u putere torna.