• head_banner_01

A sede di R&D di Weidmuller hè sbarcata in Suzhou, Cina

A mane di u 12 d'aprile, a sede di R&D di Weidmuller hè sbarcata in Suzhou, Cina.

U gruppu Weidmueller tedescu hà una storia di più di 170 anni. Hè un fornitore internaziunale di punta di suluzioni di cunnessione intelligente è automatizazione industriale, è a so industria hè trà i primi trè in u mondu. L'attività principale di a cumpagnia hè l'apparecchiature elettroniche è e suluzioni di cunnessione elettrica. U gruppu hè entratu in Cina in u 1994 è s'impegna à furnisce suluzioni prufessiunali di alta qualità per i clienti di a cumpagnia in Asia è in u mondu. Cum'è espertu di cunnessione industriale sperimentatu, Weidmuller furnisce prudutti, suluzioni è servizii per l'alimentazione, u signale è i dati in ambienti industriali à clienti è partenarii in u mondu sanu.

https://www.tongkongtec.com/weidmuller/

Sta volta, Weidmuller hà investitu in a custruzzione di u prughjettu di sede di R&S è di fabricazione di cunnessione intelligente di a Cina in u parcu. L'investimentu tutale di u prughjettu hè di 150 milioni di dollari americani, è hè pusizionatu cum'è u prughjettu di sede strategica orientata à u futuru di a cumpagnia, cumprese a fabricazione avanzata, a ricerca è u sviluppu di alta gamma, i servizii funziunali, a gestione di a sede è altre funzioni innovative cumplete.

U novu centru di R&S serà dotatu di laboratori è strutture di prova di punta per sustene a ricerca in tecnulugie avanzate, cumprese l'Industria 4.0, l'Internet di e Cose (IoT) è l'intelligenza artificiale (IA). U centru riunirà e risorse mundiali di R&S di Weidmuller per travaglià in cullaburazione nantu à u sviluppu di novi prudutti è l'innuvazione.

https://www.tongkongtec.com/weidmuller/

 

«A Cina hè un mercatu impurtante per Weidmuller, è simu impegnati à investisce in a regione per stimulà a crescita è l'innuvazione», hà dettu u duttore Timo Berger, CEO di Weidmuller. «U novu centru di R&S in Suzhou ci permetterà di travaglià strettamente cù i nostri clienti è partenarii in Cina per sviluppà nuove soluzioni chì rispondenu à i so bisogni specifici è rispondenu à e richieste in evoluzione di u mercatu asiaticu».

 

A nova sede di R&S in Suzhou duveria acquistà terreni è cumincià a custruzzione quest'annu, cù un valore di pruduzzione annuale previstu di quasi 2 miliardi di yuan.

 

 


Data di publicazione: 21 d'aprile di u 2023