Terminali di disconnessione Weidmuller
I testi è e misurazioni di circuiti separati in l'apparecchiature elettriche di cummutazione è l'installazioni elettriche sò sottumessi à i requisiti normativi DIN o ancu DIN VDE. I blocchi terminali di sezionamentu di prova è i blocchi terminali di sezionamentu neutru (terminali N-sezionatori) sò aduprati per disconnectà in modu sicuru un circuitu nantu à un terminale senza disconnectà u conduttore cunnessu per questu scopu.
Weidmuller vDiversi disinni è versioni (culore, tipu di cunnessione, sezione trasversale) di i terminali permettenu di separà o cuntattà u circuitu cù a barra cullettore elettrica 10x3 o a barra cullettore N, per esempiu, per una misurazione di a resistenza di l'isolamentu, chì hè richiesta da VDE in e strutture publiche. L'apertura è a chjusura di a leva di disconnessione, di u cursore o di u cursore N ponu esse realizate facilmente è in modu sicuru cù un cacciavite.

Blocchi terminali funziunali SFS è SDT cù tecnulugia di cunnessione SNAP IN
I sensori è l'attuatori ponu esse cablati in modu sicuru è rapidu cù un simplice "CLICK". I blocchi terminali compatti Klippon® Connect per fusibili è sezionatori sò avà dispunibili ancu cù l'innovativu sistema di cunnessione SNAP IN. Una caratteristica particulare di i blocchi terminali hè l'ampia gamma di opzioni di cunnessione incruciata, chì si trovanu davanti è daretu à l'area separata o di sicurezza. Quessi offrenu a massima flessibilità per multiplicà facilmente è in modu affidabile i putenziali o i signali - perfettamente adattati à i requisiti crescenti è à a varietà di signali in a custruzione di pannelli muderna.

PUSH IN - blocchi terminali di disconnessione cù larghezza di 3,5 mm
I nostri blocchi terminali di disconnessione ADT 1.5 offrenu a pussibilità di disconnette i signali finu à 10 A cù una larghezza minima di solu 3,5 mm. I punti di prova integrati è standardizati davanti è daretu à a zona di disconnessione permettenu prove è ispezioni simplici è sicure in u campu, ancu quandu sò cablati.

Blocchi terminali di prova di sezionamentu è fusibili A2T 4 FS è A2T 4 DT
U numeru di sensori è attuatori in u campu hè in crescita. Sempre più putenziali devenu esse cablati, fusibili, o ancu separati in u cabinet di cuntrollu. Un esempiu sò i servomotori cù i putenziali più, menu, o PE. Richiedenu un cablaggio chjaru, cumpresu u putenziale fusibile.
I novi terminali à dui livelli di e serie A2T 4 FS è A2T 4 DT combinanu finu à trè funzioni per terminale. Per esempiu, pudete sceglie trà "Disconnect, alimentation through, PE" o "Fusible, alimentation through, PE". I sensori è l'attuatori ponu esse cablati in modu convenientu è chjaru nantu à un solu bloccu di terminali. I putenziali ponu esse fusibili o ancu disconnectati. I canali di cunnessione incruciata nantu à ogni livellu assicuranu una distribuzione sicura di u putenziale nantu à a striscia di terminali.

Separate i putenziali in modu simplice è sicuru in spazii cunfinati
In i quadri di marshalling di i sistemi di cuntrollu industriale, e linee di signali da u campu sò spessu cunnesse cù blocchi terminali. Quessi sò cunnisciuti cum'è una opzione di cunnessione robusta, simplice è ordinata. Tuttavia, u so usu richiede una prutezzione di corrente sufficiente è un circuitu di disconnessione affidabile.
I nostri blocchi terminali di prova-sezionamentu A2T 2.5 DT/DT permettenu un isolamentu elettricu sicuru è simplice in spazii chjusi. Dui putenziali ponu esse azionati cù un solu bloccu terminale, cù un risparmiu di spaziu di u 50%. A sezione di sezionamentu multifunzionale pò esse cunvertita in un terminale di fusibili o dotata di una spina di cumpunente per permette l'integrazione di cumpunenti elettronichi.

Data di publicazione: 13 di ghjugnu 2025