Basatu in DetmoldWeidmullerU gruppu hà apertu ufficialmente u so novu centru logisticu in Hesselberg-Hainig. Cù l'aiutu diWeidmullerU Centru Logisticu (WDC), sta sucietà mundiale di apparecchiature elettroniche è cunnessione elettrica, rinfurzerà ulteriormente a so strategia sustenibile di lucalizazione di a catena industriale, è à u listessu tempu ottimizzerà u prucessu di gestione logistica in Cina è in Europa. U centru logisticu hè statu messu in funzione in ferraghju 2023.
Cù u cumpletamentu è l'apertura di u WDC,Weidmullerhà cumpletatu cù successu u più grande prughjettu d'investimentu unicu in a storia di a cumpagnia. U novu centru logisticu micca luntanu da Eisenach copre una superficia tutale di circa 72.000 metri quadrati, è u periodu di custruzzione hè di circa dui anni. Attraversu WDC,Weidmullerottimizzerà significativamente e so operazioni logistiche è à u listessu tempu aumenterà a sustenibilità di e so operazioni. U centru logisticu di punta hè situatu à dece chilometri da u centru di ThüringischeWeidmullerGmbH (TWG). Hè largamente automatizatu, offrendu consegna digitale di punta à punta è in rete flessibile è serviziu clienti. "I requisiti per a logistica in u futuru diventeranu sempre più cumplessi è cambianti. Cù u cuncepimentu innovativu è innovativu di u centru logisticu, avemu digià rispostu à parechji bisogni futuri di i clienti", hà dettu Volker Bibelhausen,Weidmullerdirettore di a tecnulugia è portavoce di u cunsigliu d'amministrazione. "In questu modu, pudemu furnisce un megliu serviziu à i clienti è traccià u nostru corsu di sviluppu futuru in modu più flessibile è sustenibile", aghjunse.


Weidmulleranu avutu una cumunicazione faccia à faccia cù l'invitati è li anu purtati à visità u centru logisticu. Durante questu periodu, anu presentatu u pianu di sviluppu futuru di u novu centru logisticu à l'invitati è anu rispostu à e dumande relative.
Data di publicazione: 21 di lugliu di u 2023