Oghje ghjornu, guasi nisuna industria hè senza apparecchiature elettroniche è cunnessione elettriche. In questu mondu internaziunale, tecnologicamente in evoluzione, a cumplessità di i requisiti cresce rapidamente per via di l'emergenza di novi mercati. E soluzioni à queste sfide ùn ponu micca basassi solu nantu à prudutti high-tech. Weidmuller supera sfide nove è più diverse. Ch'ella sia putenza, signali è dati, requisiti è soluzioni, o teoria è pratica, a connettività hè a chjave. A connettività industriale, questu hè esattamente ciò chì Weidmuller s'impegna.

U spaziu è u tempu di cablaggio sò assai impurtanti in l'assemblea di l'armarii di cuntrollu. I blocchi terminali d'alta corrente Weidmuller Klippon Connect aiutanu à risparmià tramindui assicurendu una distribuzione di energia sicura è efficiente à i dispositivi elettrici.

Blocchi terminali Weidmuller Klippon Connect cù tecnulugia di cunnessione di putenza plug-in
Sicondu u tipu d'applicazione, i cabinet devenu fà fronte à una varietà di travaglii. Indipendentemente da a diversità di e sfide, Weidmuller usa una suluzione estremamente simplice è faciule d'utilizà: Klippon® Connect risponde à tutti i requisiti di l'industrie attuali è future per l'attrezzatura di pruduzzione di l'Industria 4.0. Cù gamme d'applicazione persunalizate, blocchi terminali universali è supportu di prucessu, i servizii Klippon® offrenu a suluzione adatta per tutti i tipi di cuncetti di cabinet.

I blocchi terminali d'alta corrente Klippon Connect sustenenu tuttu u prucessu di assemblaggio di l'armariu di cuntrollu cù u so cuncettu cunvincente. Ch'ella sia una manipulazione più simplice quandu si cunnettenu i cunduttori, più spaziu in l'armariu di cuntrollu o risparmiu di tempu durante l'installazione: Klippon Connect dà un cuntributu significativu à una maggiore produttività è sicurezza.

Data di publicazione: 29 d'aprile di u 2025