À a luce di l'Industria 4.0, unità di produzzione persunalizate, altamente flessibili è autocontrollate spessu parenu sempre una visione di u futuru. Cum'è un pensatore prugressu è pioniere, Weidmuller offre digià suluzioni concrete chì permettenu à e cumpagnie produttrici di preparà per l'"Internet Industriale di e Cose" è per un cuntrollu di produzzione sicura da u Cloud - senza a necessità di mudernizà tutta a so gamma di machini.
Ricertamenti, avemu vistu a tecnulugia di cunnessione di u principiu di u principiu di trappula per mouse SNAP IN di Weidmüller. Per un cumpunente cusì chjucu, hè un ligame impurtante per assicurà l'affidabilità di u sistema di cuntrollu automaticu di fabbrica. Avà riviseremu a storia di sviluppu di i terminali Weidmüller. U cuntenutu seguente hè estratto da l'introduzione di u produttu di terminali in u situ web ufficiale di Weidmüller.
1. Storia di i blocchi terminal Weidmüller<
1)1948 - Serie SAK (collegamentu à viti)
Introduttu in u 1948, a serie Weidmüller SAK hà digià tutte e caratteristiche impurtanti di i blocchi terminali muderni, cumprese l'opzioni di sezione trasversale è un sistema di marcatura. SAKblocchi terminali, chì sò sempre assai populari ancu oghje.
2) 1983 - Serie W (collegamentu à viti)
A serie W di terminali modulari di Weidmüller usa micca solu materiale di poliamide cù a classe di prutezzione di u focu V0, ma ancu per a prima volta usa una barra di pressione patentata cù un mecanismu di centramentu integratu. I blocchi terminali di a serie W di Weidmüller sò stati in u mercatu da quasi 40 anni è sò sempre a serie di terminali più versatili di u mercatu mundiale.
3) 1993 - Serie Z (cunnessione shrapnel)
A serie Z di Weidmüller stabilisce u standard di u mercatu per i blocchi terminali in a tecnulugia di a molla. Questa tecnica di cunnessione comprime i fili cù shrapnel invece di stringhje cù viti. I terminali di a serie Z di Weidmüller sò attualmente usati in u mondu sanu in parechje industrie è applicazioni diverse.
4) 2004 - Serie P (tecnologia di cunnessione in linea PUSH IN)
L'innovativa serie di terminali di Weidmüller cù tecnulugia PUSH IN. Cunnessioni plug-in per i fili solidi è cablati ponu esse realizati senza arnesi.
5) 2016 - Una serie (PUSH IN tecnulugia di cunnessione in linea)
I blocchi terminali di Weidmüller cù funzioni modulari sistematizzati anu causatu una sensazione enormosa. Per a prima volta, in a serie Weidmüller A di blocchi terminali, parechji sub-series sò stati sviluppati apposta per l'applicazione. L'ispezione uniforme è a testa di prova, i canali di cunnessione incruciate coerenti, u sistema di marcatura efficiente è a tecnulugia di cunnessione in linea PUSH IN chì risparmia u tempu portanu una visione avanti particularmente eccezziunale à a serie A.
6) 2021 - Serie AS (principiu SNAP IN mousetrap)
U risultatu innovativu di l'innuvazione di Weidmuller hè u bloccu terminale cù a tecnulugia di cunnessione di a gabbia di squirrel SNAP IN. Cù a serie AS, i cunduttori flessibili ponu esse cablati facilmente, rapidamente è senza arnesi senza estremità di filu
L'ambiente industriale hè pienu di cunnessione chì deve esse cunnessi, cuntrullati è ottimisati. Weidmuller hè assolutamente impegnatu à furnisce sempre a megliu cunnessione pussibule. Questu ùn hè micca solu dimustratu in i so prudutti, ma ancu in i ligami umani chì mantenenu: sviluppanu suluzioni in stretta cooperazione cù i clienti chì rispondenu à a misura cumpleta di tutti i bisogni di u so ambiente industriale particulare.
Pudemu aspittà chì Weidmuller ci furnisce più è megliu prudutti di terminal in u futuru.
Tempu di Postu: Dec-23-2022