Ch'ella sia in i campi di l'ingegneria meccanica, di l'automobile, di l'industria di prucessu, di a tecnulugia di l'edilizia o di l'ingegneria energetica, l'alimentatore WAGOPro 2 di WAGO, cù funzione di ridondanza integrata, hè a scelta ideale per i scenarii induve deve esse garantita una alta dispunibilità di u sistema.


Panoramica di i vantaghji:
Ridondanza di 100% in casu di fallimentu
Nisun bisognu di moduli ridondanti supplementari, risparmiendu spaziu
Aduprate MosFET per ottene u disaccoppiamentu è più efficienza
Realizà u monitoraghju basatu annantu à u modulu di cumunicazione è rende a manutenzione più efficiente
In un sistema ridondante n+1, u caricu di ogni alimentazione pò esse aumentatu, aumentendu cusì l'utilizazione di un unicu dispositivu, risultendu in una migliore efficienza generale. À u listessu tempu, se l'alimentazione di un dispositivu falla, n alimentatori piglieranu u caricu supplementu risultante.

Panoramica di i vantaghji:
A putenza pò esse aumentata per via di u funziunamentu in parallelu
Ridondanza in casu di fallimentu
A spartera efficiente di a corrente di carica permette à u sistema di funziunà à u so puntu ottimale
Durata di vita di l'alimentazione estesa è più efficienza
A nova funzione di alimentazione Pro 2 integra a funzione MOSFET, realizendu u modulu di alimentazione è ridondanza dui in unu, chì risparmia spaziu è facilita a furmazione di un sistema di alimentazione ridondante, riducendu u cablaggio.

Inoltre, u sistema di alimentazione à prova di guasti pò esse facilmente monitoratu cù moduli di cumunicazione inseribili. Ci sò interfacce Modbus TCP, Modbus RTU, IOLink è EtherNet/IP™ per cunnette si à sistemi di cuntrollu di livellu superiore. Alimentatori ridondanti monofase o trifase cù MOFSET di disaccoppiamentu integratu, chì offrenu essenzialmente i stessi vantaghji tecnichi di tutta a gamma di alimentatori Pro 2. In particulare, questi alimentatori permettenu e funzioni TopBoost è PowerBoost, è ancu efficienze finu à u 96%.

Novu mudellu:
2787-3147/0000-0030
Data di publicazione: 12 d'aprile di u 2024