A quantità di rifiuti scaricati cresce ogni annu, mentre chì assai pocu hè recuperatu per e materie prime. Questu significa chì risorse preziose sò sprecate ogni ghjornu, perchè a raccolta di i rifiuti hè generalmente un travagliu chì richiede assai travagliu, chì spreca micca solu materie prime ma ancu forza lavoro. Dunque, a ghjente prova nuove opzioni di riciclaggio, cum'è un novu sistema efficiente chì utilizza contenitori di rifiuti in rete è tecnulugia muderna da a Germania.

A Corea di u Sud hà cercatu misure efficaci per u trattamentu di i rifiuti. A Corea di u Sud usa cuntenitori intelligenti in prughjetti pilotu rurali in tuttu u paese, ma in diverse dimensioni: U core di u cuncettu pilotu hè un cuntenitore di cumpressione intelligente cù una capacità di almacenamentu di 10 m³. Questi dispositivi sò cuncipiti cum'è cuntenitori di raccolta: i residenti portanu i so rifiuti à i punti di raccolta designati. Quandu i rifiuti sò piazzati, u sistema di pesatura integratu pesa i rifiuti è l'utente paga a tarifa direttamente à u terminal di pagamentu. Questi dati di fatturazione sò trasmessi à u servitore cintrale inseme cù i dati nantu à u livellu di riempimentu, a diagnostica è a manutenzione. Questi dati ponu esse visualizati in u centru di cuntrollu.

Questi cuntenitori sò dotati di funzioni di riduzione di l'odori è di prutezzione contr'à i parassiti. A misurazione di u livellu integrata indica accuratamente u tempu di raccolta ottimale.

Siccomu u trasportu di i rifiuti hè basatu annantu à a dumanda è centralizatu, i cuntenitori in rete custituiscenu a basa per una maggiore efficienza.
Ogni cuntinitore hà un modulu tecnologicu integratu chì accoglie tutti l'equipaggiamenti necessarii in un spaziu assai compactu: GPS, rete, controller di prucessu, generatore d'ozonu per a prutezzione di l'odori, ecc.

In i cabinet di cuntrollu di i container di rifiuti muderni in Corea di u Sud, l'alimentatori Pro 2 furniscenu una alimentazione affidabile.
L'alimentatore compactu Pro 2 pò alimentà tutti i cumpunenti risparmiendu spaziu.
A funzione di boost di putenza assicura chì ci sia sempre una riserva di capacità sufficiente.
L'alimentazione elettrica pò esse monitorata continuamente via accessu remotu

U controller PFC200 pò ancu esse cumplementatu cù moduli d'entrata è d'uscita digitale per u cuntrollu di l'apparecchi di distribuzione à media tensione. Per esempiu, azionamenti di motori per interruttori di carica è i so signali di feedback. Per rende trasparente a rete di bassa tensione à l'uscita di u trasformatore di a sottostazione, a tecnulugia di misurazione necessaria per u trasformatore è l'uscita di bassa tensione pò esse facilmente adattata cunnettendu moduli di misurazione à 3 o 4 fili à u picculu sistema di cuntrollu remotu di WAGO.

Partendu da prublemi specifichi, WAGO sviluppa continuamente suluzioni innovative per parechje industrie diverse. Inseme, WAGO truverà a suluzione di sistema adatta per a vostra sottostazione digitale.
Data di publicazione: 24 d'ottobre di u 2024