I progressi in a tecnulugia di i connettori sò cruciali per ghjunghje à l'"Era Tuttu Elettrica". In u passatu, i miglioramenti di e prestazioni sò spessu ghjunti cù un aumentu di u pesu, ma sta limitazione hè stata avà superata. A nova generazione di connettori di Harting riesce à fà un saltu in a capacità di carica di corrente senza cambià a dimensione. Attraversu l'innuvazione di i materiali è a rivoluzione di u cuncepimentu,Hartinghà migliuratu a capacità di carica di corrente di i so pin di cunnettore da 70A à 100A.
Serie Harting Han®
Aghjurnamentu cumpletu di a serie Han®: A prestazione di i pin hè tuttu. Per ottene una trasmissione di putenza più elevata cù a stessa dimensione di pin, Harting hà subitu una iterazione tecnologica cumpleta da 70A à 100A. L'obiettivu hè di superà i limiti di putenza mantenendu una dimensione compatta. À questu scopu, a squadra hà ottimizatu sistematicamente i parametri chjave cum'è a resistenza di cuntattu è a forza d'inserzione/estrazione. Attraversu l'ottimisazione geometrica è l'aghjurnamenti di e prestazioni di i materiali, Harting hà pioniere miglioramenti in l'efficienza di i pin. Questi miglioramenti aumentanu significativamente l'efficienza di i pin è a dissipazione di u calore, furnendu un supportu fundamentale per scenarii altamente elettrificati.
A serie Han®, cù una capacità di carica di corrente aumentata da 70A à 100A, risponde direttamente à i requisiti rigorosi di trasmissione di putenza di l'era All-Electrical (AES).
Hartingottene versatilità interindustriale grazia à a so serie di connettori à alta corrente. Per esempiu, i novi pin ponu esse aduprati sia in u trasportu ferroviariu sia in l'applicazioni di centri di dati. U sviluppu di connettori universali ùn solu migliora l'efficienza, ma furnisce ancu un "supportu elettricu" sustanziale à a flessibilità di l'applicazione.
Di fronte à l'aumentu di i carichi di putenza è à e sfide di u cunsumu energeticu simultaneu in parechji scenarii in l'era di l'elettrificazione cumpleta, Harting s'impegnarà ancu di più per ottene un equilibriu trà l'efficienza energetica è l'efficienza spaziale.
Data di publicazione: 12 dicembre 2025
