U più grande prughjettu d'investimentu di u gruppu WAGO hà pigliatu forma, è l'espansione di u so centru logisticu internaziunale in Sondershausen, Germania, hè stata praticamente cumpletata. L'11.000 metri quadrati di spaziu logisticu è i 2.000 metri quadrati di novu spaziu d'uffiziu sò previsti per esse messi in funzione di prova à a fine di u 2024.

Porta d'entrata à u mondu, magazzinu centrale mudernu à scaffalature alte
U Gruppu WAGO hà stabilitu una fabbrica di pruduzzione in Sondershausen in u 1990, è dopu hà custruitu un centru logisticu quì in u 1999, chì hè statu u centru di trasportu mundiale di WAGO dapoi. U Gruppu WAGO prevede d'investisce in a custruzzione di un magazzinu mudernu automatizatu à scaffalature alte à a fine di u 2022, furnendu supportu logisticu è di trasportu di merci micca solu per a Germania, ma ancu per e filiali in altri 80 paesi.


Cù a rapida crescita di l'attività di WAGO, u novu centru logisticu internaziunale si occuperà di a logistica sustenibile è di i servizii di consegna di altu livellu. WAGO hè pronta per u futuru di l'esperienza logistica automatizata.
Doppiu 16 poli per un trattamentu di signali più largu
I signali I/O compatti ponu esse integrati in a parte anteriore di u dispusitivu
Data di publicazione: 07 di ghjugnu 2024