U 7 di settembre, Siemens hà lanciatu ufficialmente u sistema di servoazionamentu di nova generazione SINAMICS S200 PN in u mercatu cinese.
U sistema hè custituitu da servomotori precisi, servomotori putenti è cavi Motion Connect faciuli d'utilizà. Attraversu a cullaburazione di software è hardware, furnisce à i clienti suluzioni di azionamentu digitale orientate à u futuru.
Ottimisate e prestazioni per risponde à i requisiti di l'applicazione in parechji settori
A serie SINAMICS S200 PN adotta un controller chì supporta PROFINET IRT è un controller di corrente veloce, chì migliora assai e prestazioni di risposta dinamica. L'alta capacità di sovraccaricu pò fà fronte facilmente à picchi di coppia più elevati, aiutendu à aumentà a produttività.
U sistema include ancu encoder d'alta risoluzione chì rispondenu à piccule deviazioni di velocità o di pusizione, chì permettenu un cuntrollu fluidu è precisu ancu in applicazioni esigenti. I sistemi di servoazionamentu di a serie SINAMICS S200 PN ponu supportà diverse applicazioni standardizate in l'industrie di batterie, elettronica, solare è imballaggi.

Pigliendu l'industria di e batterie cum'è esempiu, e macchine di rivestimentu, e macchine di laminazione, e macchine di taglio continue, e presse à rulli è altre macchine in u prucessu di fabricazione è assemblaggio di batterie richiedenu tutti un cuntrollu precisu è rapidu, è l'alte prestazioni dinamiche di stu sistema ponu risponde pienamente à i diversi bisogni di i pruduttori.
Affruntendu u futuru, adattendusi flessibilemente à i bisogni in crescita
U sistema di servoazionamentu di a serie SINAMICS S200 PN hè assai flessibile è pò esse allargatu secondu diverse applicazioni. A gamma di putenza di l'azionamentu copre da 0,1 kW à 7 kW è pò esse aduprata in cumbinazione cù motori à bassa, media è alta inerzia. Sicondu l'applicazione, si ponu aduprà cavi standard o assai flessibili.
Grazie à u so design compactu, u sistema di servoazionamentu di a serie SINAMICS S200 PN pò ancu risparmià finu à u 30% di u spaziu internu di l'armariu di cuntrollu per ottene una disposizione ottimale di l'apparecchiature.
Grazie à a piattaforma integrata TIA Portal, u servitore di rete integratu LAN/WLAN è a funzione di ottimizazione in un clic, u sistema ùn hè micca solu faciule da aduprà, ma pò ancu furmà un sistema di cuntrollu di muvimentu robustu inseme cù i cuntrolli Siemens SIMATIC è altri prudutti per aiutà l'operazioni di i clienti.
Data di publicazione: 15 di settembre di u 2023