WAGOhà lanciatu pocu fà a serie 8000 di moduli slave IO-Link di qualità industriale (IP67 IO-Link HUB), chì sò economici, compatti, leggeri è facili da installà. Sò a megliu scelta per a trasmissione di signali di dispositivi digitali intelligenti.
A tecnulugia di cumunicazione digitale IO-Link rompe i limiti di l'automatizazione industriale tradiziunale è realizza u scambiu di dati bidirezionale trà l'attrezzature industriali è i sistemi di cuntrollu. Hè diventata ancu una tecnulugia impurtante in a fabricazione intelligente industriale. Cù IO-Link, i clienti ponu esse furniti cù funzioni diagnostiche è di manutenzione predittiva cumplete, riduce i tempi di inattività è apre a strada à una pruduzzione rapida, flessibile è efficiente.

WAGO hà una larga gamma di moduli di sistema I/O per ottene l'automatizazione in l'internu è fora di l'armadiu di cuntrollu, cum'è i moduli di sistema I/O remoti flessibili IP20 è IP67 adatti per una varietà di applicazioni è ambienti; per esempiu, i moduli master WAGO IO-Link (WAGO I/O System Field) anu un livellu di prutezzione IP67 è supportanu una varietà di funzioni, chì ponu integrà facilmente i dispositivi IO-Link in l'ambiente di cuntrollu, riduce i costi, accurtà u tempu di messa in serviziu è migliurà a produttività.
Per riceve è trasmette megliu i dati trà u stratu d'esecuzione è u controller superiore, u slave WAGO IP67 IO-Link pò cooperà cù u master IO-Link per cunnette dispositivi tradiziunali (sensori o attuatori) senza protocolu IO-Link per ottene una trasmissione di dati bidirezionale.
WAGO IP67 IO-Link serie 8000
U modulu hè cuncipitu cum'è un hub di Classe A cù 16 entrate/uscite digitali. U disignu esteticu hè simplice, intuitivu, economicu, è l'indicatore LED pò identificà più rapidamente u statu di u modulu è u statu di u signale d'entrata/uscita, è cuntrullà i dispositivi di campu digitale (cum'è l'attuatori) è registrà i signali digitali (cum'è i sensori) mandati o ricevuti da u maestru IO-Link superiore.
WAGO IP67 IO-Link HUB (serie 8000) pò furnisce prudutti standard è espansibili (8000-099/000-463x), chì hè particularmente adattatu per e stazioni di travagliu chì anu bisognu di raccoglie un gran numeru di punti di segnale digitale. Per esempiu, a fabricazione di batterie à u litiu, a fabricazione di automobili, l'attrezzature farmaceutiche, l'attrezzature logistiche è e macchine utensili. U tipu di pruduttu estesu di a serie 8000 pò furnisce finu à 256 punti DIO, aiutendu i clienti à ottene risparmi di costi è flessibilità di sistema.

WAGOU novu slave IO-Link IP67 ecunomicu hè standard è universale, riduce i costi è aumenta l'efficienza, simplifica u cablaggio è furnisce a trasmissione di dati in tempu reale. E so funzioni di gestione è monitoraghju permettenu a manutenzione predittiva di i dispositivi intelligenti, rendendu più faciule a risoluzione di i prublemi.
Data di publicazione: 28 di nuvembre di u 2024