• head_banner_01

U servitore di dispositivi seriali à wifi di Moxa aiuta à custruisce sistemi d'infurmazione ospedalieri

L'industria sanitaria si sta digitalizendu rapidamente. A riduzione di l'errori umani è u miglioramentu di l'efficienza operativa sò fattori impurtanti chì guidanu u prucessu di digitalizazione, è a creazione di registri sanitari elettronichi (EHR) hè a priorità assoluta di stu prucessu. U sviluppu di l'EHR hà bisognu di raccoglie una grande quantità di dati da macchine mediche sparse in diversi dipartimenti di l'uspidale, è dopu cunvertisce dati preziosi in registri sanitari elettronichi. Attualmente, parechji uspidali si stanu cuncentrendu nantu à a raccolta di dati da queste macchine mediche è u sviluppu di sistemi d'infurmazione uspitalieri (HIS).

Queste macchine mediche includenu macchine di dialisi, sistemi di monitoraghju di a glicemia è di a pressione sanguigna, carrelli medichi, stazioni di travagliu diagnostiche mobili, ventilatori, macchine per anestesia, macchine per elettrocardiogrammi, ecc. A maiò parte di e macchine mediche anu porte seriali, è i sistemi HIS muderni si basanu nantu à a cumunicazione seriale-Ethernet. Dunque, un sistema di cumunicazione affidabile chì cunnetta u sistema HIS è e macchine mediche hè essenziale. I servitori di dispositivi seriali ponu ghjucà un rolu chjave in u trasferimentu di dati trà macchine mediche basate in seriale è sistemi HIS basati in Ethernet.

640

UNU: Trè punti per custruisce un HIS affidabile

 

1: Risolve u prublema di cunnessione cù e macchine mediche mobili
Parechje macchine mediche anu bisognu di spustassi constantemente in u repartu per serve diversi pazienti. Quandu a macchina medica si move trà diversi AP, u portu seriale à u servitore di rete di dispositivi wireless hà bisognu di spustassi rapidamente trà l'AP, accurtà u tempu di commutazione è evità l'interruzzione di cunnessione u più pussibule.

2: Impedisce l'accessu micca autorizatu è prutege l'infurmazioni sensibili di i pazienti
I dati di u portu seriale di l'uspidale cuntenenu informazioni sensibili di i pazienti è devenu esse prutetti currettamente.
Questu richiede chì u servitore di rete di u dispusitivu supporti u protocolu WPA2 per stabilisce una cunnessione wireless sicura è criptà i dati seriali trasmessi senza filu. U dispusitivu hà ancu bisognu di supportà l'avvio sicuru, chì permette solu à u firmware autorizatu di esse eseguitu nantu à u dispusitivu, minimizendu u risicu di pirateria.

3: Prutegge i sistemi di cumunicazione da l'interferenze
U servitore di rete di u dispusitivu deve aduttà u disignu chjave di e viti di bloccaggio per impedisce chì u carrettu medicu sia interrottu per via di vibrazioni è impatti custanti durante u muvimentu di l'entrata di putenza. Inoltre, e funzioni cum'è a prutezzione da sovratensione per i porti seriali, l'entrata di putenza è i porti LAN migliuranu l'affidabilità è riducenu i tempi di inattività di u sistema.

https://www.tongkongtec.com/moxa/

Dui: risponde à i requisiti di sicurezza è affidabilità

 

MoxaNPort W2150AI servitori di dispositivi seriali-wireless di a serie W4/W2250A-W4 furniscenu una cumunicazione seriale-wireless sicura è affidabile per u vostru sistema HIS. A serie offre una cunnessione di rete dual-band 802.11 a/b/g/n, assicurendu una cunnessione faciule di e macchine mediche basate in serie cù i sistemi HIS muderni.

Per riduce a perdita di pacchetti in a trasmissione di rete wireless, u portu seriale di Moxa à u servitore di rete di dispositivi wireless supporta a funzione di roaming veloce, chì permette à u veiculu medicale mobile di realizà una cunnessione senza interruzioni trà diversi AP wireless. Inoltre, u buffering di u portu offline furnisce finu à 20 MB di almacenamentu di dati durante cunnessione wireless instabili. Per prutege l'infurmazioni sensibili di i pazienti, u portu seriale di Moxa à u servitore di rete di dispositivi wireless supporta l'avvio sicuro è u protocolu WPA2, chì rinfurza cumpletamente a sicurezza di u dispositivu è a sicurezza di trasmissione wireless.

In qualità di fornitore di soluzioni di connettività industriale, Moxa hà cuncipitu terminali di alimentazione à vite per sta serie di servitori di dispositivi seriali-wireless per assicurà un ingressu di alimentazione ininterrotto è una prutezzione da sovratensioni, migliorandu cusì a stabilità di u dispositivu è riducendu i tempi di inattività di u sistema.

Trè: Serie NPort W2150A-W4/W2250A-W4, servitori di dispositivi seriali à wireless

 

1. Cunnette i dispusitivi seriali è Ethernet à una rete IEEE 802.11a/b/g/n

2. Cunfigurazione basata annantu à u Web cù Ethernet o WLAN integrata

3. Prutezzione da sovratensione migliorata per seriale, LAN è alimentazione

4. Cunfigurazione remota cù HTTPS, SSH

5. Accessu sicuru à i dati cù WEP, WPA, WPA2

6. Roaming rapidu per un cambiamentu automaticu rapidu trà i punti d'accessu

7. Buffering di u portu offline è registru di dati seriali

8. Doppiu input di putenza (1 jack di putenza à vite, 1 bloccu di terminali)

 

Moxa s'impegna à furnisce suluzioni di cunnessione seriale per aiutà i vostri dispositivi seriali à integrà si facilmente in e rete future. Continueremu à sviluppà nuove tecnulugie, supportà diversi driver di sistemi operativi è migliurà e funzioni di sicurezza di a rete per creà cunnessione seriali chì continueranu à funziunà in u 2030 è oltre.


Data di publicazione: 17 di maghju 2023