Pascal Le-Ray, Direttore Generale di i Prodotti Tecnulugichi di Taiwan di a Divisione di i Prodotti di Cunsumu di u Gruppu Bureau Veritas (BV), un capu mundiale in l'industria di i testi, l'ispezioni è a verificazione (TIC), hà dettu: Felicitemu sinceramente a squadra di router industriali di Moxa per a TN- I router di sicurezza industriale di a serie 4900 è EDR-G9010 anu ottenutu cù successu a certificazione IEC 62443-4-2 SL2, diventendu i primi router di sicurezza industriale in u mercatu mundiale à passà sta certificazione. Sta certificazione dimostra i sforzi incessanti di Moxa per mantene a sicurezza di a rete è a so pusizione eccezziunale in u mercatu di e rete industriali. U Gruppu BV hè l'organisimu di certificazione mundiale incaricatu di l'emissione di certificati IEC 62443.
Sia a serie EDR-G9010 sia a serie TN-4900 utilizanu a piattaforma software di router di sicurezza industriale è firewall MX-ROS di Moxa. L'ultima versione di MX-ROS 3.0 furnisce una solida barriera di prutezzione di sicurezza, procedure operative faciule d'utilizà è numerose funzioni di gestione di rete OT interindustriali attraversu semplici interfacce Web è CLI.
E serie EDR-G9010 è TN-4900 sò dotate di funzioni di sicurezza rinforzate chì rispettanu u standard di sicurezza di rete IEC 62443-4-2 è supportanu tecnulugie di sicurezza avanzate cum'è IPS, IDS è DPI per assicurà l'interconnessione di dati è u più altu livellu di sicurezza di rete industriale. A suluzione preferita per l'industrie di trasportu è automatizazione. Cum'è prima linea di difesa, questi router di sicurezza ponu impedisce efficacemente a diffusione di minacce à tutta a rete è assicurà un funziunamentu stabile di a rete.
Li Peng, capu di l'attività di sicurezza di rete industriale di Moxa, hà signalatu: E serie EDR-G9010 è TN-4900 di Moxa anu ottenutu a prima certificazione IEC 62443-4-2 SL2 di a categuria di router industriale di u mondu, dimustrendu pienamente e so caratteristiche di sicurezza d'avanguardia. Semu impegnati à furnisce suluzioni di sicurezza cumplete chì rispettanu e regulazioni di cibersigurtà di l'infrastrutture critiche per purtà più benefici à i nostri clienti.
Data di publicazione: 20 ottobre 2023