Per i sistemi di energia, u monitoraghju in tempu reale hè cruciale. Tuttavia, postu chì u funziunamentu di u sistema di putenza dipende da un gran numaru di equipaghji esistenti, u monitoraghju in tempu reale hè estremamente sfida per u persunale di operazione è mantenimentu. Ancu s'è a maiò parte di i sistemi di putenza anu piani di trasfurmazioni è di aghjurnamentu, sò spessu incapaci di implementà per via di budget stretti. Per i sottostazioni cù un budgetu limitatu, a suluzione ideale hè di cunnette l'infrastruttura esistente à a rete IEC 61850, chì pò riduce significativamente l'investimentu necessariu.
I sistemi di putenza esistenti chì sò stati in funziunamentu per decennii anu stallatu assai dispusitivi basati nantu à protokolli di cumunicazione proprietarii, è rimpiazzà tutti in una volta ùn hè micca l'opzione più efficae. Se vulete aghjurnà u sistema d'automatizazione di l'energia è utilizate un sistema SCADA mudernu basatu in Ethernet per monitorà i dispositi di campu, cumu ottene u costu più bassu è u minimu input umanu hè a chjave. Utilizendu soluzioni d'interconnessione cum'è i servitori di i dispositi seriali, pudete facilmente stabilisce una cunnessione trasparente trà u vostru sistema SCADA di putenza basatu in IEC 61850 è i vostri dispositi di campu di prutucolu propiu. I dati di u protokollu pruprietariu di i dispositi di campu sò imballati in pacchetti di dati Ethernet, è u sistema SCADA pò realizà un monitoraghju in tempu reale di sti dispositi di campu sballendu.
I gateway di potenza di a stazione MGate 5119 di Moxa sò faciuli d'utilizà è stabiliscenu rapidamente una cumunicazione fluida. Questa serie di gateway ùn solu aiuta à realizà una cumunicazione rapida trà Modbus, DNP3, IEC 60870-5-101, IEC 60870-5-104 equipaghji è rete di cumunicazione IEC 61850, ma ancu supporta a funzione di sincronizazione di u tempu NTP per assicurà chì e dati anu un tempu unificatu. timbru. A serie MGate 5119 hà ancu un generatore di fugliali SCL integratu, chì hè cunvene per generà fugliali SCL di a porta di sottostazione, è ùn avete micca bisognu di gastru tempu è soldi per truvà altre arnesi.
Per u monitoraghju in tempu reale di i dispositi di campu chì utilizanu protokolli proprietarii, i servitori di dispositivi seriali di a serie NPort S9000 di Moxa ponu ancu esse implementati per cunnette IED seriali à l'infrastruttura basata in Ethernet per aghjurnà e sottostazioni tradiziunali. Questa serie supporta finu à 16 porti seriali è 4 porti di commutazione Ethernet, chì ponu imballà dati di protokollu proprietariu in pacchetti Ethernet, è cunnetta facilmente i dispositi di campu à i sistemi SCADA. Inoltre, a serie NPort S9000 supporta NTP, SNTP, IEEE 1588v2 PTP, è funzioni di sincronizazione di u tempu IRIG-B, chì ponu sia auto-sincronizà sia sincronizà i dispositi di campu esistenti.
Quandu rinfurzate a vostra rete di substazione di monitoraghju è cuntrollu, duvete migliurà a sicurità di i dispositi di rete. I servitori di rete di dispositivi seriali di Moxa è i gateway di protokollu sò solu l'aiutanti ghjusti per trattà cun prublemi di sicurezza, aiutendu à risolve diversi periculi nascosti causati da a rete di dispositivi di campu. I dui dispusitivi cumplenu cù i standard IEC 62443 è NERC CIP, è anu parechje funzioni di sicurezza integrate per prutege cumplettamente i dispositi di cumunicazione per mezu di misure cum'è l'autentificazione di l'utilizatori, stabilisce a lista IP permessa di accede, cunfigurazione è gestione di u dispositivu basatu in HTTPS è TLS v1. 2 di sicurezza di u protocolu da l'accessu micca autorizatu. A suluzione di Moxa esegue regularmente scansioni di vulnerabilità di sicurezza è piglia e misure necessarie in u tempu per migliurà a sicurità di l'equipaggiu di rete di substazione in forma di patch di sicurezza.
Inoltre, i servitori di i dispositi seriali di Moxa è i gateway di protokollu sò conformi à i normi IEC 61850-3 è IEEE 1613, assicurendu un funziunamentu stabile di a rete senza esse affettati da l'ambiente duru di e sottostazioni.
Tempu di post: 02-02-2023