In l'onda di a rivoluzione di i veiculi elettrichi (VE), simu di fronte à una sfida senza precedenti: cumu custruisce una infrastruttura di ricarica putente, flessibile è sustenibile?
Di fronte à stu prublema,Moxacombina l'energia solare è a tecnulugia avanzata di almacenamiento di energia di batterie per rompe i limiti geografici è purtà una suluzione fora di a rete chì pò ottene una carica sustenibile à 100% di veiculi elettrici.

I bisogni è e sfide di i clienti
Dopu una selezzione attenta, l'equipaggiu IPC sceltu da u cliente hè durevule è pò affruntà continuamente e sfide in continua evoluzione di l'industria energetica.
Per compie l'analisi dettagliata di i dati di i veiculi solari è elettrici, i dati devenu esse trattati in modu efficiente è trasmessi à u cloud via 4G LTE. L'urdinatori robusti è faciuli da implementà sò cruciali in questu prucessu.
Questi urdinatori sò cumpatibili cù diverse cunnessione è ponu cunnette si senza intoppi à i switch Ethernet, e rete LTE, CANbus è RS-485. Assicurà un supportu à longu andà di u produttu hè una priorità assoluta, cumpresu u supportu hardware è software.
【Requisiti di u sistema】
◎ Dispositivu IPC unificatu cù portu CAN, portu seriale, funzioni I/O, LTE è Wi-Fi, cuncipitu per a raccolta senza interruzioni di dati di carica EV è una cunnessione cloud sicura
◎ Soluzione robusta di qualità industriale cù prestazioni stabili è durabilità per resiste à sfide ambientali difficili
◎ Supporta un funziunamentu à larga temperatura per assicurà un funziunamentu affidabile in diversi climi è lochi
◎ Implementazione rapida grazia à una GUI intuitiva, un prucessu di sviluppu simplificatu è una trasmissione rapida di dati da a periferia à u cloud
Soluzione di Moxa
MoxaL'urdinatori di l'architettura ARM di a serie UC-8200 supportanu LTE è CANBus, è sò suluzioni efficienti è cumplete per una varietà di scenarii d'applicazione.
Quandu hè utilizatu cù Moxa ioLogik E1200, u mudellu d'integrazione hè ancu più migliuratu, basendu si nantu à menu cumpunenti chjave per una gestione unificata.

Data di publicazione: 10 di ghjennaghju di u 2025