BeldenHirschmannhà aiutatu un grande operatore di sistemi di trasmissione (TSO) à lancià una rete di sottostazioni digitale standardizata per risponde efficacemente à e richieste di l'intelligenza artificiale, di l'energie rinnuvevuli è di e sfide energetiche future.
Cliente
Stu grande TSO europeu gestisce a so rete di trasmissione in tempu reale, operendu una rete cumposta da circa centinaie di migliaia di chilometri di linee di trasmissione è migliaia di sottostazioni, processendu decine di migliaia di punti di dati per seconda. I so stakeholder includenu cumpagnie di generazione di energia, operatori di u mercatu, utilizatori industriali, distributori, PMI in u settore di i servizii è imprese industriali private. Cum'è architettu di reti intelligenti è capu di fila in a digitalizazione è a virtualizazione di e sottostazioni, a cumpagnia hà per scopu di massimizà l'efficienza di u sistema di trasmissione furnendu al contempo suluzioni accessibili per i clienti è e cumunità. Per ghjunghje questu scopu, u TSO hà aduttatu parechji approcci innovativi, cum'è:
Implementazione di sottostazioni di prossima generazione
Usendu i droni per mantene l'infrastrutture
Utilizà e misure di riduzione in modu più efficace
Sfide
Cù l'avanzamentu di l'elettrificazione, l'espansione di i centri di dati per sustene l'intelligenza artificiale è l'aumentu di a generazione di energie rinnuvevuli, i TSO sò cunfruntati à sfide nove è cumplesse. Per fà fronte à e nuove fonti d'energia è à i flussi di putenza più cumplessi, a rete elettrica deve diventà più intelligente è più flessibile per cunnette si à tutti i lochi pussibuli. L'operatori devenu ancu anticipà più (è più imprevedibili) richieste.
Unu di i so prughjetti principali hè l'implementazione di sistemi di cuntrollu digitale è interoperabile per e sottostazioni per sustene i bisogni di trasmissione di putenza in evoluzione. Questu richiede una nova generazione di Sistemi di Automazione di Sottostazioni Digitali (DSAS) per gestisce l'automazione dinamica è adattiva, capace di risponde automaticamente in tempu reale à i cambiamenti à i nodi di a rete è à u bordu, è rendendu a rete più adattabile, efficiente è affidabile per mezu di a virtualizazione.
Per adattà a so architettura di cuntrollu di rete à a prossima fase di sviluppu di e sottostazioni digitale, l'operatori di sistemi di trasmissione anu bisognu di una rete chì:
Assicura un funziunamentu criticu per a missione ancu s'è i cumpunenti di a rete fallenu.
Impedisce i ciberattacchi è assicura chì solu u persunale è l'attrezzatura autorizati possinu cunnette si à a rete.
Trasmette grandi quantità di dati trà i dispusitivi senza ritardu per supportà u monitoraghju in tempu reale di l'equipaggiamenti di a sottustazione.
Serve cum'è una copia di salvezza per a sincronizazione di u Precision Time Protocol (PTP) per mantene un timing precisu di l'operazioni di a sottustazione.
Cullaburazione è Scuperta
L'operatore di u sistema di trasmissione hà lanciatu u prugettu, dumandendu pruposte da i venditori chì puderianu aiutà à preparallu per u futuru di a so rete. Hirschmann, una marca sottu Belden, hà stabilitu una stretta relazione di travagliu cù l'operatore per via di a so implicazione in i prughjetti precedenti di mudernizazione è digitalizazione di e sottostazioni.
U TSO apprezza assai a flessibilità di i switch di rete Hirschmann di Belden, chì facilita a standardizazione è a simplificazione di a cunfigurazione di i switch in diversi siti è supporta l'integrazione senza soluzione di continuità trà e rete. A cumbinazione di a cumpetenza di Belden Hirschmann è di e soluzioni affidabili hà purtatu a cumpagnia à sceglieci per questu prughjettu.
Cù u sustegnu di un cuntrattu di mantenimentu 24 ore su 24, 7 ghjorni su 7 furnitu da Belden Hirschmann, u Gestore di u Sistema di Trasmissione (TSO) prufitta ancu di assistenza rapida è di tempi di inattività minimi, assicurendu u funziunamentu sicuru è cuntinuu di e sottustazioni digitali è avanzendu u sviluppu di e rete intelligenti. Tuttavia, e zone cù un cuntenutu densu di metalli sò propensi à l'attenuazione di a riflessione di u signale, chì porta à fluttuazioni di latenza.
Soluzione
Belden'sInterruttore Hirschmann GRS1042,parte di a serie Greyhound 1040. I switch Ethernet industriali modulari è gestibili sò stati implementati per trasfurmà l'infrastruttura di rete di l'operatori di sistemi di trasmissione. Quessi switch migliuranu l'affidabilità, a scalabilità è e capacità di cuntrollu in tempu reale di e sottostazioni digitali di l'operatori per risponde à e esigenze di e rete intelligenti.
Questi interruttori ponu funziunà in ambienti difficili senza guasti è ponu esse facilmente persunalizati secondu esigenze specifiche. Quandu i bisogni cambianu (per esempiu, l'integrazione di energie rinnuvevuli o l'espansione di a capacità di a sottostazione), l'operatori ponu adattalli secondu i bisogni.
Questu facilita a standardizazione di l'attrezzatura, migliora a gestione di i pezzi di ricambio è simplifica a manutenzione è l'aghjurnamenti in diversi siti, ciò chì hè cruciale per fucalizza nantu à l'efficienza operativa è e so iniziative in corsu.
Impattu è Risultati
Grazie à una cullaburazione approfondita cù Hirschmann, l'operatori di sistemi di trasmissione anu purtatu cù successu a mudernizazione di e sottostazioni digitali, aprendu nuove pussibilità per u sviluppu di reti intelligenti.
Architettura di Rete Simplificata: Ottimizendu a struttura di u sistema è riducendu i tipi d'attrezzatura da furnisce è gestisce, i carichi di travagliu di manutenzione cuntinua sò stati significativamente ridutti. Riduce u cuncepimentu ridondante: Evità a ridondanza di l'orologio maestru nantu à e piccule stazioni di travagliu permette una implementazione di u sistema più efficiente è un'architettura più simplificata. Sviluppu di Rete Acceleratu: L'ingegneria LAN simplificata è standardizata in e sottostazioni accelera i prucessi di cuncepimentu è di implementazione di a rete, migliurendu l'efficienza generale di l'implementazione. Garanzia di una Integrazione Senza Interruzioni: Una cumunicazione altamente affidabile hè ottenuta trà l'interfacce GLC/PRP, i Dispositivi Elettronichi Intelligenti (IED) è i servitori di virtualizazione in l'ecosistema di a sottostazione digitale, eliminendu i colli di buttiglia di cumpatibilità è assicurendu un flussu di dati fluidu. Migliurà l'adattabilità futura: U sistema vanta una flessibilità eccezziunale, integrendu facilmente nuove tecnulugie è diverse fonti d'energia senza impattu nantu à l'operazione, per risponde à i bisogni operativi in evoluzione.
Xiamen Tongkong Technology Co., Ltd.
Distributore prufessiunale di i prudutti principali Hirschmann:
Interruttori industriali Hirschmann,
Prodotti di Sicurezza di Rete Industriale,
Accessori di rete
Benvenuta a vostra dumanda
Data di publicazione: 06-02-2026
