Mentre i robot collaborativi passanu da "sicuri è leggeri" à "à tempu putenti è flessibili", i robot collaborativi di grande carica sò diventati gradualmente i novi preferiti in u mercatu. Quessi robot ùn ponu micca solu compie travaglii di assemblaggio, ma ancu manipulà oggetti pesanti. I scenarii d'applicazione si sò ancu allargati da a manipulazione tradiziunale in fabbrica à grande scala è a palettizzazione di alimenti è bevande à a saldatura di l'officina automobilistica, a macinazione di pezzi metallici è altri campi. Tuttavia, à misura chì a capacità di carica di i robot collaborativi aumenta, a so struttura interna diventa più compacta, ciò chì impone requisiti più elevati à a cuncepzione di i connettori.
Di fronte à sti ultimi cambiamenti in u mercatu, cum'è unu di i principali produttori di connettori industriali in l'industria robotica mundiale,Hartingaccelera dinù constantemente l'innuvazione di prudutti è suluzioni. In vista di a tendenza di sviluppu di robot collaborativi cù carichi generalmente grandi è strutture compatte, a miniaturizazione è a resistenza à i cunnettori sò diventate una tendenza inevitabile in u sviluppu di l'industria. À questu scopu, Harting hà lanciatu a serie di prudutti Han Q Hybrid in l'industria di i robot collaborativi. Stu pruduttu ùn solu risponde à i bisogni di i robot collaborativi per a miniaturizazione è i cunnettori resistenti, ma hà ancu e seguenti caratteristiche principali:
1: Design compactu, spaziu d'installazione ottimizatu
L'alloghju di a serie Han Q Hybrid adotta a dimensione Han 3A, mantenendu a stessa dimensione d'installazione cum'è u robot collaborativu originale à piccula carica, risolvendu perfettamente u prublema di u spaziu d'installazione limitatu. U so design compactu permette di integrà facilmente u connettore in robot collaborativi compatti senza aghjustamenti di spaziu supplementari.
2: Miniaturizazione è alte prestazioni
A spina adotta una interfaccia ibrida di putenza + segnale + rete (5 + 4 + 4, 20A / 600V | 10A250V | Cat 5), chì pò risponde à i requisiti di l'applicazione di i connettori di robot collaborativi per impieghi gravosi convenzionali, riduce u numeru di connettori è simplificà u cablaggio.

3: Design innovativu à scatto, faciule da installà è mantene
A serie Han Q Hybrid adotta un design à scatto, chì hè più faciule da cunnette è scollegà chè i connettori circulari tradiziunali, è più faciule da ispezionare visivamente. Stu design simplifica assai u prucessu d'installazione è di manutenzione, riduce i tempi di inattività di u robot è migliora l'efficienza di a produzzione.
4: Cuncepimentu di schermatura metallica per assicurà una cumunicazione affidabile
A parte di cunnessione di rete adotta un cuncepimentu di schermatura metallica per risponde à i requisiti di prestazione elettrica EMC pertinenti è assicurà a cumunicazione affidabile di u bus CAN o EtherCAT di u robot collaborativu in diverse cundizioni di travagliu. Stu cuncepimentu migliora ulteriormente a stabilità è l'affidabilità di u robot in ambienti industriali cumplessi.
5: Soluzioni di cavi prefabbricati per migliurà l'affidabilità di l'assemblaggio
Harting furnisce suluzioni di cavi prefabbricati per aiutà l'utilizatori à migliurà cumpletamente l'affidabilità di l'assemblea di i connettori, riduce a cumplessità di l'installazione in situ è assicurà a stabilità à longu andà di i connettori durante u funziunamentu di u robot.
6: Aumentà a cumpetitività di u produttu
Cum'è un cumpunente chjave di u robot, a prestazione di u connettore affetta direttamente l'affidabilità è a cumpetitività di u mercatu di tutta a macchina. Harting hà stabilitu filiali in 42 paesi in u mondu per furnisce un serviziu clienti puntuale è efficace.

Soluzione di cunnessione per robot collaborativi à carichi ultra-largi
Per i robot collaborativi di carichi ultra-largi (cum'è 40-50 kg),Hartinghà ancu lanciatu u connettore modulare Han-Modular Domino. Sta seria di prudutti ùn solu risponde à i bisogni di carichi pesanti, ma offre ancu più flessibilità è pussibilità per aiutà i clienti à affruntà e sfide di carichi più elevati. Sta seria di prudutti hà ancu e caratteristiche di miniaturizazione è di carichi pesanti, chì ponu risponde à i bisogni di cunnessione di robot collaborativi à carichi ultra-grandi è assicurà una cunnessione efficiente è affidabile in un spaziu compactu.
Mentre u ritmu di e cumpagnie di robot cinesi chì si dirigenu à l'esteru cuntinueghja à accelerà, Harting, cù i so numerosi anni di sperienza in applicazioni riesciute in clienti internaziunali di punta in l'industria di i robot, a so linea di prudutti innovativa è u so sistema di certificazione cumpletu, hè disposta à travaglià inseme cù i pruduttori di robot naziunali per aiutà i robot naziunali à migliurà a so cumpetitività in u mercatu mundiale. I connettori industriali di Harting ùn solu furniscenu à i robot naziunali un design d'aspettu di altu valore, ma cuntribuiscenu ancu à u miglioramentu di e so prestazioni. Credu chì u "picculu investimentu" di i connettori Harting purterà sicuramente "grande pruduzzione" à e macchine robotiche cumplete cinesi!
Data di publicazione: 11 d'aprile di u 2025