A transizione energetica hè bè avviata, soprattuttu in l'UE. Sempre più spazii di a nostra vita quotidiana sò elettrificati. Ma chì succede à e batterie di e vitture elettriche à a fine di a so vita ? Sta quistione serà rispostata da startup cù una visione chjara.
Soluzione unica di batteria basata annantu à una seconda vita per e batterie di i veiculi elettrici
L'ughjettu cummerciale di Betteries hè di gestisce tutti l'aspetti di u ciclu di vita di a batteria è hà una vasta cumpetenza in u riciclaggio è a cuncepimentu di riparazione, a gestione di batterie è l'elettronica di putenza, è ancu a validazione è a certificazione, a manutenzione predittiva è u riciclaggio di batterie.

Una varietà di suluzioni di energia di seconda vita cumpletamente certificate basate nantu à batterie di veiculi elettrici (EV) furniscenu alternative sustenibili à i generatori è i sistemi di propulsione à basa di carburante, mitigendu u cambiamentu climaticu, creendu opportunità ecunomiche è migliurendu a qualità di vita.
L'impattu hè cumulativu: cù ogni generatore à basa di carburante o sistema di propulsione rimpiazzatu, i miglioramenti ponu furnisce preziose applicazioni di seconda vita per e batterie EV mentre rimpiazzanu e tecnulugie à alta intensità di carbone, cuntribuendu cusì à u sviluppu di una ecunumia circulare.
U sistema hè cunnessu à u cloud è furnisce capacità intelligenti di monitoraghju è predizione di a batteria per assicurà prestazioni ottimali è longevità di u sistema.

A suluzione mudulare "plug and play" di Harting senza cablaggio
E suluzioni di batterie mobili devenu offre metudi operativi simplici è adattabili per assicurà un altu gradu di flessibilità in una larga gamma di applicazioni. Dunque, durante u sviluppu di u sistema, deve esse pussibule di cambià a capacità aduprendu moduli di batteria impilati.
A sfida per i migliori era di truvà un modu per cunnette è disconnectà a batteria in modu sicuru senza avè bisognu di strumenti speciali o cavi supplementari. Dopu à discussioni preliminari, hè diventatu evidente chì una suluzione di docking adatta per "l'accoppiamentu à l'aveugla" saria u megliu modu per cunnette e batterie, assicurendu a trasmissione di dati per u monitoraghju di a batteria in una sola interfaccia.

Data di publicazione: 15 di marzu di u 2024