• head_banner_01

Spiegazione dettagliata di l'interruttori industriali di prossima generazione MOXA

A cunnettività critica in l'automatizazione ùn hè micca solu avè una cunnessione rapida; si tratta di fà a vita di e persone megliu è più sicura. A tecnulugia di cunnettività di Moxa aiuta à fà chì e vostre idee sianu realtà. Sviluppanu suluzioni di rete affidabili chì permettenu à i dispositivi di cunnette, cumunicà è collaborà cù sistemi, prucessi è persone. E vostre idee ci ispiranu. Allineendu a nostra prumessa di marca di "Reti Affidabili" è "Serviziu Sincere" cù a nostra cumpetenza prufessiunale, Moxa dà vita à e vostre ispirazioni.

Moxa, un capu in e cumunicazioni industriali è e rete, hà annunziatu pocu fà u lanciu di u so gruppu di prudutti di switch industriali di prossima generazione.

nutizie

L'interruttori industriali di Moxa, l'interruttori per guida DIN di a serie EDS-4000/G4000 di Moxa è l'interruttori per montaggio su rack di a serie RKS-G4028 certificati da IEC 62443-4-2, ponu stabilisce reti sicure è stabili di qualità industriale chì coprenu da u bordu à u core per applicazioni critiche.

In più di a dumanda sempre più grande di larghezze di banda più elevate cum'è 10GbE, l'applicazioni implementate in ambienti difficili devenu ancu trattà fattori fisichi cum'è scosse è vibrazioni severi chì affettanu e prestazioni. L'interruttori modulari su guida DIN della serie MOXA MDS-G4000-4XGS sò dotati di porte 10GbE, chì ponu trasmette in modu affidabile u monitoraghju in tempu reale è altri dati massivi. Inoltre, sta serie di interruttori hà ricevutu parechje certificazioni industriali è hà una carcassa assai resistente, adatta per ambienti esigenti cum'è miniere, sistemi di trasportu intelligenti (ITS) è bordi stradali.

nutizie
nutizie

Moxa furnisce l'arnesi per custruisce una infrastruttura di rete solida è scalabile per assicurà chì i clienti ùn perdinu alcuna opportunità di l'industria. I switch modulari di a serie RKS-G4028 è di a serie MDS-G4000-4XGS permettenu à i clienti di cuncepisce in modu flessibile e di ottene senza intoppi un'aggregazione di dati scalabile in ambienti difficili.

nutizie

MOXA : Highlights di Portfolio Next Generation.

Interruttori Ethernet su guida Din serie MOXA EDS-4000/G4000
· Gamma cumpleta di 68 mudelli, finu à 8 à 14 porte
· Cunforme à a norma di sicurezza IEC 62443-4-2 è hà passatu parechje certificazioni di l'industria, cum'è NEMA TS2, IEC 61850-3/IEEE 1613 è DNV

Switch Ethernet da rack MOXA serie RKS-G4028
· Design mudulare, equipatu finu à 28 porte Gigabit cumplete, chì supportanu 802.3bt PoE++
· Cunfurmità cù a norma di sicurezza IEC 62443-4-2 è a norma IEC 61850-3/IEEE 1613

MOXA MDS-G4000-4XGS Serie Interruttori Ethernet Modulari su Guida DIN
· Design mudulare cù finu à 24 porte Gigabit è 4 porte Ethernet 10GbE
· Hà passatu una quantità di certificazioni industriali, u disignu di fusione sottu pressione resiste à vibrazioni è scosse, è hè assai stabile è affidabile

nutizie

U portafogliu di prudutti di prossima generazione di Moxa aiuta l'imprese industriali in diversi campi à sfruttà appienu e tecnulugie digitale è à accelerà a trasfurmazione digitale. E soluzioni di rete di prossima generazione di Moxa dotanu e rete industriali di alta sicurezza, affidabilità è flessibilità da a periferia à u core, è simplificanu a gestione remota, aiutendu i clienti à esse fieri di u futuru.

À propositu di Moxa

Moxa hè un capu di fila in e rete di apparecchiature industriali, l'informatica industriale è e soluzioni di infrastrutture di rete, è s'impegna à prumove è praticà l'Internet industriale. Cù più di 30 anni di sperienza in l'industria, Moxa furnisce una rete di distribuzione è di serviziu cumpleta cù più di 71 milioni di apparecchiature industriali in più di 80 paesi in u mondu. Cù l'impegnu di a marca di "cunnessione affidabile è serviziu sinceru", Moxa aiuta i clienti à custruisce infrastrutture di cumunicazione industriale, migliurà l'automatizazione industriale è l'applicazioni di cumunicazione, è creà vantaghji cumpetitivi à longu andà è valore cummerciale.


Data di publicazione: 23 dicembre 2022