I servitori di dispositivi NPort 5600-8-DT ponu cunnette in modu praticu è trasparente 8 dispositivi seriali à una rete Ethernet, chì vi permette di mette in rete i vostri dispositivi seriali esistenti cù solu una cunfigurazione basica. Pudete centralizà a gestione di i vostri dispositivi seriali è distribuisce l'ospiti di gestione nantu à a rete. Siccomu i servitori di dispositivi NPort 5600-8-DT anu un fattore di forma più chjucu paragunatu à i nostri mudelli da 19 pollici, sò una ottima scelta per l'applicazioni chì necessitanu porte seriali supplementari, ma per e quali ùn sò dispunibili guide di montaggio.
Design Conveniente per Applicazioni RS-485
I servitori di dispositivi NPort 5650-8-DT supportanu resistenze di trazione alta/bassa selezziunabili da 1 kilo-ohm è 150 kilo-ohm è un terminatore di 120 ohm. In certi ambienti critichi, ponu esse necessarie resistenze di terminazione per impedisce a riflessione di i signali seriali. Quandu si utilizanu resistenze di terminazione, hè ancu impurtante impostà currettamente e resistenze di trazione alta/bassa in modu chì u signale elettricu ùn sia micca curruttu. Siccomu nisun inseme di valori di resistenza hè universalmente cumpatibile cù tutti l'ambienti, i servitori di dispositivi NPort 5600-8-DT utilizanu interruttori DIP per permette à l'utilizatori di aghjustà a terminazione è di tirà manualmente i valori di resistenza alta/bassa per ogni porta seriale.
Ingressi di putenza convenienti
I servitori di dispositivi NPort 5650-8-DT supportanu sia i blocchi terminali di alimentazione sia i jack di alimentazione per una facilità d'usu è una maggiore flessibilità. L'utilizatori ponu cunnette u bloccu terminale direttamente à una fonte di alimentazione CC, o aduprà u jack di alimentazione per cunnette si à un circuitu CA attraversu un adattatore.